Timárné Hunya Tünde

Név: Timárné Hunya Tünde 

E-mail: hunyatunde@gmail.com

Végzettség:

  • magyar-orosz-német nyelv és irodalom szakos középiskolai tanár, 
  • tehetségfejlesztő pedagógus, 
  • családi napközi működtetője,
  • továbbképzések: Mozgás- és környezetpedagógia (2018); Képzők képzése: bölcsődei és a napközbeni gyermekfelügyelet szolgáltatást nyújtó személyek részére szervezett tanfolyamok és a kiegészítő képzések (SZKK/2018/30). 

Eddigi szakirányú tevékenységek és az azzal eltöltött idő: 

  • családi napközi szolgáltatásnyújtó, helyettes (2009-2017; óvoda, iskola utáni napközi), 
  • családi bölcsőde működtető (2017-től), 
  • koordinátor (2010-től), egyesületi elnök (2014-2019),
  • családi napközi tanfolyamokon oktatás (2010-től), tanfolyamszervezés, tananyag-fejlesztés (2014-2017),
  • módszertani szakértő (2017-től családi bölcsődében, előtte a köznevelésben),
  • oktatás és gyakorlatvezetés csecsemőgondozó-kisgyermeknevelő felsőfokú szakképzésben (2008-tól), majd főiskolai alapszakon (2009-től), pedagógus-továbbképzésben,
  • levelezőképzés-vezető BA szakon. 

Az eddigi szakmai tapasztalatok rövid összefoglalása: 

  • egyesületi fenntartásban működő családi napközik/bölcsődék létrehozása, hálózati működtetése;
  • a működéssel kapcsolatos szakmai munka koordinálása, a dokumentáció kidolgozása és vezetése;
  • fenntartói feladatok ellátása, a munkatársak kiválasztása, képzése, helyettesítése;
  • együttműködés a szülőkkel a bölcsődei szolgáltatásokban; kommunikáció az ellenőrző szervekkel, intézményekkel;
  • kollégák oktatása, képzésszervezés, vizsgáztatás;
  • publikálás kisgyermeknevelés témakörben, magyar és német nyelven. 

Milyen szakmai területen tud leginkább segíteni, mik az erősségei

  • családi bölcsődei szolgáltatás működtetése hálózatban, valamint egy telephelyen működő több szolgáltatás esetén;
  • a családi bölcsőde működtetése, dokumentáció vezetése;
  • tapasztalatok alternatív napközbeni ellátásban;
  • tárgyi feltételek kialakítása;
  • fejlődéspszichológiai és szakmódszertani ismeretek, gyakorlatvezetési tapasztalatok;
  • anyanyelvi, irodalmi nevelés;
  • nemzetiségi és többnyelvű gyermekek gondozása;
  • változásmenedzselés.